Firmy ubezpieczeniowe w Polsce

koło ratunkowe

PTU zmienia markę na Gothaer

zmiana wizerunku ptu


05 gru 0

Rok 2012 to czas rebrandingu towarzystw ubezpieczeniowych. Na świeższy wizerunek zdecydował się PZU, Warta, również SKOK Ubezpieczenia. W każdym przypadku nowe logo wiązało się ze zmianą wizerunku firmy. O krok dalej poszło PTU, w którym rewolucja nastąpiła od samych podstaw.

Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń zdecydowało się dołączyć do niemieckiej grupy Gothaer, która u naszych zachodnich sąsiadów zdążyła już wyrobić sobie markę jako uznany, ceniony i pewny ubezpieczyciel.

Zmiana dotyczy nie tylko nazwy i szaty graficznej. Jak sam Gothaer przyznaje, jako PTU postrzegani byli jako firma wszakże tradycyjna, ale przez to mało dynamiczna i niezbyt wyrazista. Tymczasem dokonując rebrandingu, Gothaer pragnie być kojarzony jako ubezpieczyciel nowoczesny i odpowiadający na potrzeby klientów, a jednocześnie pewny, stabilny i odpowiedzialny.

Już widać, że nie są to li tylko i wyłącznie puste hasła. Gothaer wprowadza interesujące produkty ubezpieczeniowe, zarówno dla klienta indywidualnego, jak i korporacyjnego, udostępnia również system internetowego zgłaszania szkód komunikacyjnych, majątkowych, osobowych i finansowych, co znakomicie przyspiesza proces dochodzenia odszkodowania.

A jak zmianę postrzegają ci, którzy w ubezpieczeniach są najważniejsi, a więc sami klienci dawnego PTU? O tym, jakie opinie o Gothaer krążą wśród klientów, dowiesz się ze strony ipolisa.pl.

REKLAMA

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być logged in.